مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-24اقتصادي

بهانه ای برای تعیین تکلیف اموال تملیکی اردبیل قابل پذیرش نیست


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: هیچ عذر و بهانه ای از سوی نهادهای ذی ربط در تعیین تکلیف اموال تملیکی قابل پذیرش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلال آفاقی در دیدار دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با تاکید بر رعایت دقیق قانون در اقدامات و اعمال نظارت های کارآمد و مؤثر درجهت اجرای دقیق قوانین و مقررات، به لزوم تعیین تکلیف سریع کالاهای مکشوفه قاچاق به ویژه کالاهای فاسد شدنی اشاره و اظهار کرد: قانون تکلیف همه را مشخص کرده و هیچ عذر و بهانه ای در این زمینه قابل قبول نیست.

مجتهدی نیا، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز ضمن قدردانی از حمایت های مقامات قضایی استان در امر مبارزه با قاچاق و ابراز خرسندی از احکام قاطع قضات اردبیل در خصوص کالاهای ممنوعه، گزارشی از اقدامات کمیسیون در حوزه کاری مربوطه ارائه داد.

وی با اشاره به جایگاه استان اردبیل به عنوان قطب مطرح کشاورزی، قاچاق نهاده های دامی را از مهمترین موضوعات مطرح در اردبیل دانسته، از دغدغه موجود برای بازگرداندن سریع اینگونه کشفیات به چرخه مصرف داخل خود استان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهانه ای برای تعیین تکلیف اموال تملیکی اردبیل قابل پذیرش نیست

بهانه ای برای تعیین تکلیف اموال تملیکی اردبیل قابل پذیرش نیست