مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-24اقتصادي

وزارت کشور، طرح «قطار شهری همدان» را نپذیرفت


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: وزارت کشور طرح قطار شهری همدان را نپذیرفت بدین ترتیب بودجه مربوطه نیز به تصویب نرسید.

- به گزارش، اکبر کاوسی امید دوشنبه در جمع خبرنگاران به تقدیم بودجه 1401 شهرداری به شورای شهر اشاره کرد و از اصلاحیه بودجه 1400 خبر داد.

وی، بودجه شهرداری همدان در سال 1401 را برابر دو هزار و 137 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان 55 درصد مربوط به بودجه عمرانی و مابقی آن مربوط به بودجه جاری و تعهدات شهرداری همدان است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در پیش روی بودجه 1401 به الزامات در نظر گرفته و سیاست هایی از سوی شورای شهر اشاره کرد و افزود: در این راستا سیاست شورا در انطباق بودجه 18 سیاست و 47 الزام در قالب الزامات بودجه 1401 به شهردار ابلاغ و لازم الاجرا هستند.

کاوسی امید در این راستا از لزوم توجه جدی به توسعه حمل و نقل عمومی با رعایت الزامات شهر پایدار، افزایش سهم بودجه موضوع های فرهنگی و اجتماعی، حفظ بافت تاریخی شهر و بناهای واجد ارزش، ایجاد زیرساخت ها برای اجرای هوشمندسازی شهر و غیره سخن گفت و خاطرنشان کرد: سعی شده است تا در سال 1401 وابستگی شهرداری به فروش ملک و عوارض پروانه ساختمانی کاهشی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کشور، طرح «قطار شهری همدان» را نپذیرفت

وزارت کشور، طرح «قطار شهری همدان» را نپذیرفت