مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-24اقتصادي

ری _ ورامین پنجمین محور پر ترافیک کشور


رییس اداره راهداری و حمل جاده ای شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا گفت: در شبانه روز بیش از 120 هزار تردد در محور ری به ورامین صورت می گیرد.

- فرهاد معصومی رییس اداره راهداری و حمل جاده ای شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا عصر دوشنبه 4 بهمن ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: در سه شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا حدود 700 کیلومتر راه همسنگ وجود دارد که بیش از هزار میلیارد تومان ارزش راه این سه شهرستان است.

وی با ذکر این نکته که اعتبارات حفظ راه ها در دنیا چهاردرصد است اما در ایران حدود یک درصد است ، بیان کرد: متأسفانه به دلیل کمبود منابع مالی به سختی راه ها حفظ می گردند و در این منطقه نیز محور ری به ورامین مشکلات فراوانی به غیر از ترافیک عادی آن دارد.

معصومی ادامه داد: با توجه به اینکه در شبانه روز بیش از 120 هزار تردد در محور ری به ورامین صورت می گیرد این محور پنجمین محور پرترافیک در کشور شناخته شده است.

رییس اداره راهداری و حمل جاده ای شهرستان ورامین ، قرچک و پیشوا در خصوص اقدامات صورت گرفته برای محور ری به ورامین اظهار کرد: لکه گیری بیش از هشتاد درصد این محور صورت گرفته است و احداث زیرگذر طالب آباد نیز تأیید فنی آن انجام شده است و برخی کمبودهای مالی باعث شده است کار مدتی عقب بیفتد که امیدواریم با حل و فصل شدن مسائل این زیر گذر زیر بارترافیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ری _ ورامین پنجمین محور پر ترافیک کشور

ری _ ورامین پنجمین محور پر ترافیک کشور