مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-24سياسي

رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی 110/ قابلیت استفاده برای اتباع


 فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی 110 از خدمات رسانی پلیس به افراد ناشنوا یا با افت شنوایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در آیین رونمایی سامانه پیامکی 110 و ارتباط از طریق پیام کوتاه با مرکز فوریت های پلیسی 110 (ویدئو کنفرانسی و با حضور فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور)، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س)؛ روز مادر و بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی داریم.

وی با اشاره به تنوع، گستردگی و پیچیدگی مأموریت های پلیس تاکید کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران جز سازمان های برتر خدمات رسان در کشور است؛ این توفیق داریم که به پهنای جغرافیای کشور از نقطه صفر مرزی تا مرکز به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما سالانه بیش از یک صد میلیون خدمت به مردم ارائه می دهیم و یکی از مجموعه هایی که به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی 110/ قابلیت استفاده برای اتباع

رونمایی از سامانه پیامکی فوریت های پلیسی 110/ قابلیت استفاده برای اتباع