مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-24سياسي

زنان نخبه و مادران و همسران شهدای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند


با حضور مسئولان زنان نخبه و مادران و همسران شهدای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت روز زن از جمعی زنان نخبه و مادران شهدای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

سید جواد هاشمی در همایش روز زن گفت: در عظمت شخصیت حضرت زهرا(س) همین بس که پیامبر فرمودند هر کسی فاطمه را بیازارد مرا آزرده و هر کسی مرا بیازارد خدا را آزرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) علاوه بر اینکه در دامن مادری که اسلام را نجات داد پرورش یافت پدری داشتند که بهترین بشریت بر روی زمین است.

وی با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) افزود: این بانوی بزرگوار زندگی ساده ای داشتند و حتی شب ازدواج لباس عروسی خود را به نیازمندی بخشیدند.

هاشمی با بیان اینکه شخصیت حضرت زهرا(س) برای زنان الگو باشد، گفت: ولایت پذیری این بانوی بزرگوار،ایثارگری و دفاع از اسلام، همسرداری، نقش مادری و سایر شخصیت های این بانوی بزرگوار الگوی زنان قرار گیرد.

هاشمی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به نقش تربیتی زنان در جامعه به حوادث اخیری که در شهر یاسوج موجب نگرانی مردم شد اشاره و عنوان کرد:  اگر تربیت ها صحیح باشد هیچ گاه شاهد چنین حوادثی در جامعه نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان نخبه و مادران و همسران شهدای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

زنان نخبه و مادران و همسران شهدای کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند