مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-24سياسي

تطبیق رفتار و گفتار ملاک سنجش مردم از مسوولین است


سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه تطبیق رفتار و گفتار ملاک سنجش مردم از مسوولین است، گفت: ساده ترین چیزی که مردم در نظر می گیرند صدق گفتار و رفتار مسوولین است و باید مسوولین آن چیز که وعده می دهند را عملی کنند و از امیدواری بیهوده پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، محمدرضا جلالی امروز در جلسه شورای اداری لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری به رییسی دل دادند و به دولت سیزدهم امیدوار هستند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که نیروهای متعهد و جوانان شایسته و نخبگان در راس امور قرار گیرند و زمینه های حضور جوانان معتقد به آرمان های انقلاب در مسندهای مختلف فراهم شود.

  وی با بیان اینکه ایجاد امید و تامین اعتماد مردم نیاز امروز جامعه است که این مهم وظیفه مسوولین است، گفت: در طول چند دهه گذشته کسانی با هدف توسعه اقتصادی به سادگی الگوهایی را ترویج کردند که خروجی آن جز فقط و تاثیر منفی آن بر وضعیت اقتصادی مردم چیز درگیری نبود و دولت سیزدهم در حال تلاش است که این معظل را حل کند.

  سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه باید تلاش کنیم با بهره گیری از طرفیت نخبگان اقداماتی را طراحی کنیم که از آسیب ها علیه مردم و جامعه بکاهد، تصریح کرد: انتظار مردم در وضعیت مشکلات امروز از مسوولین است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطبیق رفتار و گفتار ملاک سنجش مردم از مسوولین است

تطبیق رفتار و گفتار ملاک سنجش مردم از مسوولین است