مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-24اقتصادي

نرخ پایین مشارکت اجتماعی زنان، از مهم ترین مسائل اجتماعی محله شهرقائم است


کارشناس مددکاری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم گفت: یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی محله شهرقائم، نرخ پایین مشارکت اجتماعی زنان است.

- ایسنا/قم کارشناس مددکاری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم گفت: یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی محله شهرقائم، نرخ پایین مشارکت اجتماعی زنان است.

مرضیه رزانی، در گفت وگو با ایسنا کارشناس مددکاری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم، با بیان اینکه یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی محله شهرقائم، نرخ پایین مشارکت اجتماعی زنان است؛ عنوان کرد: دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرقائم از بدو ورود به محله، با تیم سازی و گروه سازی از بین زنان محله، فعالیت هایی را مختص بانوان محله تعریف کرده است تا از این طریق بر نرخ پایین مشارکت زنان در محله موثر واقع شود.

وی ادامه داد: در این راستا بعد از سه سال از حضور دفتر تسهیلگری در محله شهرقائم، امروز زنان و دختران محله، بیش از گذشته پیگیر مسائل و مشکلات محله هستند و در فعالیت های اجتماعی در محله حضور پررنگی دارند.

رزانی بیان کرد: همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) مراسم جشنی به همین مناسبت در مسجد بقیه الله (عج) محله شهرقائم برگزار شد که در ضمن این مراسم از پنج نفر از بانوان فعال محله از سوی دفتر تسهیلگری تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پایین مشارکت اجتماعی زنان، از مهم ترین مسائل اجتماعی محله شهرقائم است

نرخ پایین مشارکت اجتماعی زنان، از مهم ترین مسائل اجتماعی محله شهرقائم است