مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-24سياسي

زنان و مادران بیشترین تاثیر را در رسیدن انسان ها به سعادت دارند


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانواده، رکن اصلی جوامع بشری است، گفت: پرورش و تربیت انسان ها در درون خانواده و توسط مادران انجام می شود و زنان و مادران بیشترین تاثیر را در رسیدن انسان ها به سعادت دارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانواده، رکن اصلی جوامع بشری است، گفت: پرورش و تربیت انسان ها در درون خانواده و توسط مادران انجام می شود و زنان و مادران بیشترین تاثیر را در رسیدن انسان ها به سعادت دارند.

عابدین خرّم در جمع بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری های استان، ضمن تبریک ولادت باسعات حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: در طول تاریخ هر مردی که در حوزه های مختلف، موفق و سرنوشت ساز عمل کرده در کنار او بانوی فداکاری حضور داشته است.

وی با قدردانی از زنان شاغل در ادارات و دستگاه های اجرایی ادامه داد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه ی بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان، توانسته اند در بخش های مختلف اداری نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی آنها دارد.

خرّم افزود: پرورش فرزندانی باغیرت، متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند چنین فرزندانی به جامعه تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان و مادران بیشترین تاثیر را در رسیدن انسان ها به سعادت دارند

زنان و مادران بیشترین تاثیر را در رسیدن انسان ها به سعادت دارند