مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 13:022022-01-24سياسي

ذائقه موسیقی جامعه موجب غفلت نشود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: باید ذائقه موسیقی جامعه به گونه ای تغییر کند که موجب غفلت در جامعه اسلامی نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله لطف الله دژکام ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دهه فجر بیان کرد: تلاش هایی که در راستای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال انجام است و کاری که بدون کیفیت باشد آن کار فعالیتی ضایع و بی اثر است.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی باید نگاه ویژه ای به موضوع گرامیداشت دهه فجر داشته باشیم و باید 27 کمیته ای که در این راستا فعالیت می کنند باید جشنی در استان فارس برگزار شود که در شأن دین، اسلام، مردم و کشور باشد.

آیت الله لطف الله دژکام خاطرنشان کرد: نباید جشن به این معنا تصور شود که می توان اقداماتی خارج از عرف انجام داد از این رو باید جشن به گونه ای باشد که این مراسم آیینی برای افزایش ارتباط انسان با خداوند باشد.

او ادامه داد: برگزاری جشن و دارای نشاط بودن باید رویکرد دستگاه های اجرایی باشد اما نباید هیچکدام از برنامه ها موجب غفلت شود از این رو باید از هنرهایی که موجب غفلت می شود جلوگیری نمود و ذائقه موسیقی جامعه را تغییر داد تا بتوان از موسیقی استفاده کرد که موجب غفلت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذائقه موسیقی جامعه موجب غفلت نشود

ذائقه موسیقی جامعه موجب غفلت نشود