مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-24بين الملل

آغاز تخلیه برخی از کارمندان سفارت انگلیس در اوکراین


بر اساس توصیه به روز شده سفرهای خارجی دولت انگلیس که امروز (دوشنبه) منتشر شد، دولت لندن نیز پس از آمریکا خروج برخی از کارمندان سفارت و اعضای خانواده آنها از سفارتش در اوکراین را به دلیل افزایش تهدیدها از جانب روسیه آغاز کرده است.

- بر اساس توصیه به روز شده سفرهای خارجی دولت انگلیس که امروز (دوشنبه) منتشر شد، دولت لندن نیز پس از آمریکا خروج برخی از کارمندان سفارت و اعضای خانواده آنها از سفارتش در اوکراین را به دلیل افزایش تهدیدها از جانب روسیه آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در توصیه به روز شده سفرهای خارجی وزارت خارجه انگلیس آمده است، برخی از کارمندان سفارت و وابستگان آنها در کی یف در پی افزایش تهدید از جانب روسیه، در حال خروج از اوکراین هستند.

در ادامه این اعلامیه آمده است: سفارت انگلیس همچنان به فعالیت خود در اوکراین ادامه می دهد و کارهای لازم را انجام خواهد داد.

این تصمیم از سوی لندن در پی صدور مجوز خروج کارمندان سفارت آمریکا و اعضای خانواده آنها در اوکراین از سوی وزارت خارجه ایالات متحده گرفته شده است.

تنش ها در مرز روسیه و اوکراین و در پی استقرار نیروهای نظامی ارتش روسیه در منطقه شدت گرفته است و این مساله باعث شده تا کشورهای غربی به ویژه آمریکا نسبت به احتمال وقوع درگیری و حمله از سوی مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تخلیه برخی از کارمندان سفارت انگلیس در اوکراین

آغاز تخلیه برخی از کارمندان سفارت انگلیس در اوکراین