مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 22:372022-01-23حوادث

اعترافات تلخ جوانی که پدرش را کشت!


جوان 30 ساله ای که پس از مصرف مشروبات الکلی در مشهد، پدرش را به طرز دلخراشی با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در اعترافاتی تلخ جزییات این جنایت وحشتناک را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، نیمه شب بیست و ششم دی ، زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران کلانتری سناباد مشهد از وقوع جنایتی هولناک در یک منزل ویلایی خبر دادند.

به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله قاضی محمود عارفی راد عازم بولوار قاضی طباطبایی شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

جسد مربوط به مردی حدود 60 ساله بود که کنار دیوار اپن آشپزخانه قرار داشت و آثار ضربات متعدد چاقو بر نقاط مختلف پیکرش خودنمایی می کرد.

در همین حال پسری که متهم به قتل بود نیز با پای زخمی کف اتاق افتاده بود و مادرش شیون کنان از حادثه تلخی سخن می گفت که دقایقی قبل مقابل چشمانش رخ داده بود.

بوی نامطبوع مشروبات الکلی در فضای خانه حکایت از جنایت درحال مستی داشت و بطری حاوی مشروبات الکلی نیز در گوشه اتاق به چشم می خورد.

همسر مقتول درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گفت: پسرم مدت هاست که با تالمات روحی و روانی زندگی می کند به طوری که چند بار در بیمارستان روان پزشکی بستری شده است اما امشب ناگهان به سراغ بطری مشروبات الکلی رفت و بعد هم با چاقو به جان پدرش افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات تلخ جوانی که پدرش را کشت!

اعترافات تلخ جوانی که پدرش را کشت!