مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 20:172022-01-23اقتصادي

پرداخت سود سنوات گذشته سهامداران از طریق سجام انجام می شود


سود سال های گذشته سهامداران به خصوص سهامداران خرد که مصداق حق الناس است و تاکنون نتوانسته اند دریافت کنند، از طریق سامانه جامع اطلاعات مالی یا همان سجام پرداخت می شود.

- به نقل از صدا و سیما، مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اهمیت موضوع توزیع سود تقسیمی شرکت ها گفت: عمدتاً یکی از موضوعات مهم به سود سال های گذشته سهامداران خرد مربوط می شود که در شرکت ها باقی مانده است و این شرکت ها به دلایل مختلف این سود را واریز نکرده اند.

وی افزود: تلاش می کنیم سازوکاری ایجاد کنیم تا سهامداران خرد بتوانند سودهای خود را دریافت کنند که از مصادیق حق الناس است که در داخل شرکت ها می ماند و این شرکت ها هستند که منتفع می شوند لذا سازمان بورس حتماً پیگیری می کند که این شرکت ها در موعد مقرر سودهای تقسیمی را به حساب سهامداران واریز کنند.

مجید عشقی افزود: در تلاشیم که سودهای سال های گذشته سهامداران که توزیع نشده را در سامانه سجام ثبت و از همین طریق آن را پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از موضوع های مهم و حاد برای سهامداران خرد، نحوه پرداخت سود سهام شرکت هاست که به روش های مختلف (بانک های مختلف) و البته با تأخیر بسیار زیاد صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سود سنوات گذشته سهامداران از طریق سجام انجام می شود

پرداخت سود سنوات گذشته سهامداران از طریق سجام انجام می شود