مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-23سياسي

لوزم تقویت صاحبان تولیدی پوشاک اسلامی در خراسان شمالی


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: افرادی که دارای تولیدی پوشاک اسلامی هستند در استان باید تقویت شوند.

- حجت الاسلام رضا نوری، سوم بهمن ماه، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با گلایه از وضعیت عفاف و حجاب استان، اظهار کرد: بسیاری از زنان محجبه برای تهیه پوشاک اسلامی با مشکل مواجه هستند اگر ما تسهیلات بازار را در اختیار طراحان اسلامی قرار دهیم و این حوزه را تقویت کنیم تا حدی این مشکلات برطرف می شود.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه ها مصوبات شورای فرهنگ عمومی را باید اجرا کنند، افزود: جایگاه این شورا به عنوان ستاد عالی سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان همراه با جایگاه هماهنگ کننده و نظارت کننده دارای اهمیت است و مصوبات این شورا در قوای سه گانه و دستگاه های اجرایی مورد تصویب قرار گرفته است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: مصوبات شورای انقلاب فرهنگی در جامعه ما مظلوم واقع شده است و برخی از مدیران حتی یک بار هم مصوبات را مطالعه نکرده اند و ماحصل این نهاد را در دستگاه ها به خوبی نهادینه نکرده اند.

وی با تأکید براینکه مدیران باید شورای امر به معروف و نهی از منکر را کمک کننده به آنها بدانند، ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر مجموعه ناظر و مچ گیر نیست و به عنوان مجموعه ای کمک حال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوزم تقویت صاحبان تولیدی پوشاک اسلامی در خراسان شمالی

لوزم تقویت صاحبان تولیدی پوشاک اسلامی در خراسان شمالی