مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-23فناوري

تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در ایران تا یک سال و نیم آینده ارتباط پرسرعت دارند


وقتی کار را آغاز کردیم تصور می کردیم از 40 هزار روستای کشور فقط 4 هزار روستا فاقد ارتباطات هستند، اما در عمل دیدیم که ارتباطات در 3500 روستا هم به قدری بی کیفیت است که گویا اصلاً ارتباطات ندارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم اتصال یک هزار روستا به شبکه پایدار و پرسرعت اظهار داشت: دولت سیزدهم اراده کرده که تا یک سال و نیم آینده همه روستاهای بالای بیست خانوار کشور ارتباط پرسرعت داشته باشند.

امروز می بینیم که زندگی بشر با حضور فناوری اطلاعات زیر و رو شده است و آموزش مجازی یکی از ابعاد جدانشدنی زندگی این روزها است که در اینجا از مدیران اپراتورها که برای راه اندازی پلتفرم های آموزشی شاد و داناپلاس زحمت کشیدند تشکر می کنم.

وی گفت: امروزه تصور زندگی بدون فناوری اطلاعات وحشتناک شده است و داشتن زیرساخت ارتباطی مناسب برای مردم تبدیل به ضرورت شده است.

  وی ادامه داد: وقتی که به وزارت ارتباطات آمدیم تصور می کردیم که از 40 هزار روستای کشور فقط 4 هزار روستا فاقد ارتباط هستند، اما وقتی کار را آغاز کردیم متوجه شدیم که برخی از روستاها هم به قدری ارتباطات بی کیفیتی را دارند که گویا اصلاً ارتباط ندارند، مثلاً یک نقطه ارتباط با یک مودم بیرونی وجود دارد و همچنین در دورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در ایران تا یک سال و نیم آینده ارتباط پرسرعت دارند

تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در ایران تا یک سال و نیم آینده ارتباط پرسرعت دارند