مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-23سياسي

رشیدی: حق مناطق جنگی به بازنشستگان پرداخت شود


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه خواست با توجه به اینکه 11 ماه از کار دولت سیزدهم می گذرد نسبت به پرداخت حق مناطق جنگی به بازنشستگان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رشیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: چرا حق مناطق جنگی که از ابتدای سال 1400 باید پرداخت می شد به بازنشستگان پرداخت نشده است؟ 11 ماه گذشته اما ریالی به بازنشستگان پرداخت نشده است.

وی در تذکری به وزیر دفاع و فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح خواستار پرداخت حق مناطق جنگی نیروهای نظامی و انتظامی که قانون است شد و گفت: شما به این عزیزان که از امنیت کشور دفاع می کنند مدیون هستید.

نماینده مردم کرمانشاه به وزیر نیرو برای آبرسانی به شهر کرمانشاه تذکر داد و بیان کرد: چرا نسبت به این قضیه بی اعتنا هستید؟ این مساله باعث شرمندگی است که شهری که سال ها پایگاه دفاع از کیان ایران اسلامی بوده امروز به شدت درگیر کم آبی خصوصا در فصل تابستان و فصل های کم آب باشد؟ تابستان نزدیک خواهد شد و مردم شهر گرفتار و شما بی اعتنا خواهید بود.

مبلغی هم که در بودجه سال 1400 اختصاص داده شده حدود 5 تا 7 درصد آن تخصیص پیدا کرده که خواهش می کنم به این قضیه توجه داشته باشید که اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشیدی: حق مناطق جنگی به بازنشستگان پرداخت شود

رشیدی: حق مناطق جنگی به بازنشستگان پرداخت شود