مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-23پزشكي

بیماری گوارشی در روستای دهنه شهرستان طارم تحت کنترل است / ابتلای 18 نفر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بر اساس گزارش کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان  بیماری گوارشی در روستای دهنه شهرستان طارم تحت کنترل قرار گرفته و  آخرین آمار مبتلایان به بیماری گوارشی در این روستا 18 نفر گزارش شده که اغلب آن ها به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در این رابطه طی گفت وگویی با خبرنگار فارس با بیان اینکه در حال حاضر هم دو نفر در بیمارستان شهدای طارم بستری هستند، گفت: حال عمومی آنها خوب است.

محمدی افزود: اقدامات همزمان و توامان پیشگیرانه بهداشتی، درمانی، مدیریتی و اجرایی برای جلوگیری از گسترش بیماری در حال انجام است.

   وی با تاکید بر اینکه در نمونه های آزمایشگاهی اولیه موردی مشاهده نشده است، ادامه داد: اما همچنان بررسی های آزمایشگاهی تکمیلی و تخصصی در خصوص عامل ایجاد کننده بیماری تا کنترل کامل و رفع نگرانی شهروندان عزیز با جدیت ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه روز جمعه و بعد از اعلام شیوع نوعی بیماری گوارشی فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و روسای دستگاه های اجرایی ذیربط شهرستان طارم در روستای دهنه حضور یافتند، افزود: مسؤولان ضمن بررسی های میدانی، تصمیمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری گوارشی در روستای دهنه شهرستان طارم تحت کنترل است / ابتلای 18 نفر

بیماری گوارشی در روستای دهنه شهرستان طارم تحت کنترل است / ابتلای 18 نفر