مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-23سياسي

لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی در بین زنان


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران اعلام کرد که مدیریت شهری می تواند با هم افزایی ظرفیتهای درون و برون داخل سازمان شاخصهای کیفیت زندگی زنان را بهبود ببخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس معدنی پور صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با تبریک زادروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر به نقش سه بانوی تاریخ اسلام یعنی حضرت خدیجه، فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) اشاره کرد و به بیانی از ویژگی های این سه زن بزگوار در تاریخ اسلام پرداخت و گفت: زن مسلمان نه در کلام بلکه به گواهی تاریخ و در عمل در تحول اجتماعی جامعه اش نقش بی بدیل داشته و این تحول نه در سطح و ظاهر بلکه در عمق و باطن جامعه یعنی در بطن تک تک افراد و درون خانواده ها شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه امتداد ْآن محور نورانی را در انقلاب و عرصه های دفاع مقدس می توان دید گفت: زنان ما به عنوان مادران ، همسران و دختران این سرزمین در جبهه و پشت جبهه فعالانه با صبری جمیل اما بصیرانه مجاهدتها کردند.

وی با بیان اینکه رهبر بزرگ انقلاب همواره به دیده احترام به جایگاه زنان نگریسته است، اظهار کرد: پس جا دارد که یاد شهدای زن آن چنان که شایسته است گرامی داشته شود و نام و یاد قلوب مادران شهدا نیز به بلندای تاریخ آورده شود، مادرانی که در خون خود گریستند اما با لبخند با دعا و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی در بین زنان

لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی در بین زنان