مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-23سياسي

نشست هم افزایی دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات کشور برگزار شد


روسای دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات کشور بر هم افزایی در جهت تقویت نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی کشور تاکید کردند.

- ، نشست شورای معاونین دیوان عدالت اداری با حضور رییس دیوان محاسبات کشور، معاونین، دادستان و رؤسای هیأت های مستشاری این دیوان برگزار شد.

این نشست در راستای همکاری، هماهنگی، هم افزایی و تعامل بیشتر بین دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات کشور در موضوعات مرتبط برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رییس دیوان عدالت اداری ضمن خیر مقدم به رییس دیوان محاسبات کشور و همراهان، برگزاری این نشست ها رو مثبت ارزیابی کردند و بر هماهنگی و تعامل بیشتر این دو نهاد تاکید کردند.

در ادامه جلسه و با توجه به اینکه هر دو دستگاه عضو شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی هستند، به طرح اخبار و موضوعات حوزه های مربوطه پرداخته و بر هم افزایی بیشتر در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

مهرداد بذرپاش، رییس دیوان محاسبات کشور نیز با تشکر از دعوت رییس دیوان عدالت اداری برای حضور در این سازمان، تعامل بیش تر دو نهاد را ضروری دانست و پیشنهاد تنظیم تفاهم نامه فی مابین را به جهت هم افزایی بیشتر مطرح کرد و این پیشنهاد نیز مورد تأیید رییس دیوان عدالت اداری قرار گرفت و مقرر شد یک کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم افزایی دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات کشور برگزار شد

نشست هم افزایی دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات کشور برگزار شد