مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:322022-01-23اجتماعي

محور شیراز_سپیدان پس از 72 ساعت تلاش مستمر بازگشایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، خلیل عبدالهی با اشاره به بارش برف و باران که از نیمه دی ماه امسال در فارس آغاز شده است ، اظهار کرد : شرایط استان در این زمینه تحت مدیریت است و نقش دستگاههای اصلی و پشتیبان در این زمینه مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه جامع ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان به عنوان دستگاه مسئول در محدود خارج شهرها و شهرداری به عنوان متولی مدیریت شرایط مذکور در داخل شهرها تعیین شدهاند ، عنوان کرد : پیرو تدابیر اندیشیده شده عملیات بازگشایی محور شیراز سپیدان ، به طول 90 کیلومتر ، طی سه شبانه روز تلاش مستمر با موفقیت انجام شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس با عنوان اینکه شهرستان سپیدان در هنگام بارش برف ، جذابیت های تفریحی منحصر به فردی را داراست ، خاطر نشان کرد : این تلاش شبانه روزی و همت بلند نیروهای راهدارای در قالب کاری جهادی برای فراهم کردن شرایط تردد مردم و استفاده آنان از جذابیت های حاصل از بارش برف در این شهرستان انجام شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : از مردم فارس تقاضامندیم با دستگاههای متولی مدیریت بحران در استان مشارکت کرده و در روزهای برفی از تردد و یا پارک خودروهای شخصی خود در معابر اصلی خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور شیراز_سپیدان پس از 72 ساعت تلاش مستمر بازگشایی شد

محور شیراز_سپیدان پس از 72 ساعت تلاش مستمر بازگشایی شد