مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-23سياسي

مردم داری، مهم ترین شأن مسئولان در نظام اسلامی


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در حوزه ی داخلی و خارجی، مردم داری را مهم ترین شأن مسئولان در نظام اسلامی برشمرد و با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای اتمام پروژه های نیمه تمام محدود است، - بر اهتمام جدی مسئولان و فرمانداران برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و رفع موانع فعالیت آنها تأکید کرد.

عابدین خرّم در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان مرند، با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ادای احترام به مادرانی که از دامن آنان مردان تاریخ ساز و حماسه ساز به عرصه وجود آمده اند، اظهار کرد: با گذشت بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، پیشرفت های قابل توجهی در ابعاد ملی و منطقه ای شکل گرفته و خدمات مهمی ارائه شده است.

وی افزود: امروز به لطف الهی و با وجود همه ی مسائل و مشکلات، در مواجهه با دشمنان عنود و سرسختی که همواره عرصه را برای رشد و تعالی کشور ما تنگ کرده اند، حرکت کرده ایم و در سایه رهبری و ولایت و مردم شریف و شجاع و با وحدت و انسجام درمقابل تمام دشمنی ها ایستاده ایم.

خرّم خاطرنشان کرد: البته باید رفاه و آسایش مردم و اشتغال جوانان بیش از انتظار ما باشد، باید به داشته های خود افتخار و برای نیازهای خود برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم داری، مهم ترین شأن مسئولان در نظام اسلامی

مردم داری، مهم ترین شأن مسئولان در نظام اسلامی