مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-23فرهنگي

سیمرغ چهلم روی شانه های رفسنجان می نشیند؟


چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حالی بلیط فروشی خود را آغاز کرده که هنوز تکلیف شهرستان رفسنجان به عنوان یکی از مدعیان میزبانی از این رویداد مهم هنری، - مشخص نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن اگر چه یازدهمین ماه سال است اما در واقع به زعم سینمادوستان، بهار تلقی شده و سال نوی سینمای ایران با ماه بهمن تحویل می شود.

جشنواره فیلم فجر مهم ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می گردد، تاکنون 39 دوره از این جشنواره برگزار شده است که آخرین آن در بهمن 1399 بوده است و امسال چهلمین دوره آن برگزار می شود.

هر چند اوایل این جشنواره در پایتخت یا به صورت محدود در چند مرکز استان برگزار می شد اما چندین سال است که شهرستان ها نیز می توانند میزبان این رویداد مهم هنری باشند.

رفسنجان با داشتن دو سالن استاندارد سینما در عمارت گلستان امین و داشتن پتانسیل های بالا در زمینه های فرهنگی و هنری، یکی از مدعیان میزبانی از جشن سال نو سینمای ایران است.

اگر چه مسئولان رفسنجانی نیز رایزنی های خود را افزایش داده اند، به نحوی که رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان از تعیین تکلیف این موضوع تا روزهای آینده خبر می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمرغ چهلم روی شانه های رفسنجان می نشیند؟

سیمرغ چهلم روی شانه های رفسنجان می نشیند؟