مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 20:322022-01-22اجتماعي

برف و یخبندان در اردبیل همچنان درب مدارس را بسته نگه داشت


تداوم کولاک برف همراه با برودت و یخبندان هوا موجب شد تا آموزش و پرورش استان اردبیل برای هفتمین روز متوالی در اطلاعیه ای مدارس را در برخی شهرستان ها و مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام کند.

- و بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل فردا یکشنبه سوم بهمن ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا، در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، گرمی، ارشق، انگوت، لاهرود، سرعین، نمین، نیر و هیر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی، تعطیل اعلام شده است.

همچنین فردا در این شهرها فعالیت آموزشی مدارس متوسطه دوره دوم با یک ساعت تأخیر آغاز و در سایر دوره های تحصیلی نیز آموزش به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده آزمون های المپیادهای علمی کشوری و امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده ها)، پایه نهم (بزرگسالان و داوطلبان آزاد) استانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

در شهرستان خلخال نیز به دلیل سرما و برودت هوا مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی فردا در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شده و تمام فعالیت ها در این روز به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و یخبندان در اردبیل همچنان درب مدارس را بسته نگه داشت

برف و یخبندان در اردبیل همچنان درب مدارس را بسته نگه داشت