مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-22ورزشي

مدیریت هوشمند کرونا با جدیت اجرا شود


استاندار گیلان، با بیان اینکه طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه ها به صورت جدی اجرایی شود، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی مورد پایش قرار گیرد و با متخلفان، - مطابق با قانون برخورد شود.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام زن، آن بانوی مطهره را الگویی ممتاز در بصیرت و فضایل اخلاقی دانست.

وی با اشاره به شیوع سویه امیکرون در جهان، بر لزوم تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان با همکاری همه دستگاه ها و بخش ها بصورت جدی اجرایی شود.

عباسی جایگاه ممتاز گیلان در واکسیناسیون دز اول و دوم و نیز واکسیناسیون رده های سنی را حاصل هم افزایی مردم با مسئولان خواند و افزود: تلاش شود تا در انجام واکسیناسیون دز سوم نیز جایگاه خوبی را کسب کنیم.

استاندار گیلان، استفاده از ظرفیت روحانیون، چهره های علمی، فعالان فرهنگی و اجتماعی و نیز رسانه های استان برای ترغیب به واکسیناسیون را امری مهم دانست و اظهار کرد: باید الزام حداقل دو مرحله واکسیناسیون جهت حضور در میادین ورزشی، مسابقات، همایش ها و دیگر مجامع عمومی با جدیت اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هوشمند کرونا با جدیت اجرا شود

مدیریت هوشمند کرونا با جدیت اجرا شود