مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-22بين الملل

المیادین؛ الگو برداری ائتلاف سعودی از جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین


ائتلاف سعودی با تأسی از جنایات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه لبنان، دقیقا کشتار غیرنظامیان را الگوبرداری کرده است؛ به نحوی که دیگر قادر نیست در برابر حملات نیروهای یمنی مقاومت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده های متجاوز ائتلاف سعودی-اماراتی اخیرا حملات خود به غیر نظامیان یمن را افزایش داده اند و این مسئله نشانگر ناتوانی این ائتلاف در پاسخ به حملات تنبیهی نیروهای یمنی است.

شبکه خبری المیادین با انتشار گزارشی، به بررسی این حملات و شباهت آن به حملات رژیم صهیونیستی در سال 2006 به لبنان پرداخت و نوشت، وجه شباهت این حملات، شکستی است که سعودیها در یمن و صهیونیستها در لبنان متحمل شدند و در نهایت به کشتار غیر نظامیان ختم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، رییس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی در آن زمان، مدعی بود که از طریق عملیات هوایی علیه حزب الله در لبنان، خواهد توانست موشکهای دوربرد و میان برد حزب الله را از بین ببرد، ولی شکست خورد.

همین دیدگاه نیز، پیش زمینه ای برای فعالیت نظامی ائتلاف سعودی در جنگ علیه یمن تبدیل شد.

بنا بر این گزارش، رژیم صهیونیستی در سال 2006، پی برد که جگ حزب الله زمانی آغاز شد که تل آویو پایان آن را اعلام کرده بود؛ یعنی پس از حمله به مواضعی که در بانک اهداف این رژیم قرار داشت، ولی عربستان سعودی تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المیادین؛ الگو برداری ائتلاف سعودی از جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین

المیادین؛ الگو برداری ائتلاف سعودی از جنایات صهیونیست ها علیه فلسطین