مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-22بين الملل

نامه قانونگذاران آمریکایی به بایدن برای اصلاح سیاست های ضدتروریسم


بیش از 40 دموکرات مجالس نمایندگان و سنای کنگره آمریکا در نامه ای از جو بایدن، رییس جمهور این کشور خواستند سیاست ضد تروریسم واشنگتن و استفاده از نیروی مرگبار و حملات هواپیماهای بدون سرنشین در راستای این سیاست را مورد بازنگری و اصلاح قرار دهد.

- بیش از 40 دموکرات مجالس نمایندگان و سنای کنگره آمریکا در نامه ای از جو بایدن، رییس جمهور این کشور خواستند سیاست ضد تروریسم واشنگتن و استفاده از نیروی مرگبار و حملات هواپیماهای بدون سرنشین در راستای این سیاست را مورد بازنگری و اصلاح قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست آی، این نامه که به رهبری الیزابت وارن، یکی از سناتورها، ارائه شد، یک روز پس از انتشار اولین فیلم علنی از حمله پهپادی 29 اوت آمریکا در افغانستان که منجر به کشته شدن 10 غیرنظامی شد، از سوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا مطرح می شود.

این قانونگذاران کنگره آمریکا در نامه خود نوشتند: در طول فعالیت دولت های متوالی برای نزدیک به دو دهه در آمریکا، روسای جمهور آمریکا مدعی اختیار عملاً یکجانبه ای برای استفاده از نیروی مرگبار در سراسر جهان بدون مجوز کنگره شده و نه تنها کشته شدن عوامل مسلح، بلکه کشتار غیرنظامیان بی گناه - حتی شهروندان آمریکایی را نیز موجب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه قانونگذاران آمریکایی به بایدن برای اصلاح سیاست های ضدتروریسم

نامه قانونگذاران آمریکایی به بایدن برای اصلاح سیاست های ضدتروریسم