مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-22سياسي

حماسه 2 بهمن مردم ارومیه مورد توجه ویژه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حماسه دوم بهمن 57 مردم ارومیه به عنوان برگ زرین در تاریخ مبارزات مردم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر شنبه در در مراسم گرامیداشت حماسه 2 بهمن در مسجد اعظم ارومیه که با حضور استاندار آذربایجان غربی و مسئولان استانی برگزار شد، افزود: حماسه دوم بهمن 57 در ارومیه برگ زرینی در تاریخ مبارزات مردم ارومیه ونماد غیرت دینی و استقامت در برابر رژیم ستم شاهی است.

وی ادامه داد: ایام الله دوم بهمن در تاریخ آذربایجان غربی و ارومیه برگ زرینی است که در حماسه های سایر شهرها و استان ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

قریشی با بیان اینکه این روز، روزی بود که برای اولین بار یک مسجد (مسجد اعظم ارومیه) از سوی رژیم پهلوی به توب بسته شد، اضافه کرد: این اقدام رژیم ستمشاهی، نشان از کینه و عداوت رژیم با نمادهای دینی داشت و بیانگر دشمنی با جوهره انقلاب اسلامی برگرفته از اعتقادات دینی و برخاسته از مساجد بود.

امام جمعه ارومیه گفت: به توپ بسته شدن مسجد و همچنین آغاز مبارزه مسلحانه برای نخستین بار در کشور از ارومیه باید اطلاع رسانی گسترده شود تا مردم با ایثار مردم این شهر بیش از پیش آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 2 بهمن مردم ارومیه مورد توجه ویژه قرار گیرد

حماسه 2 بهمن مردم ارومیه مورد توجه ویژه قرار گیرد