مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:422022-01-22سياسي

اگر به دلیل «بیکاری» از روستای خود مهاجرت کرده اید، این خبر را بخوانید


مدیرعامل بنیاد برکت اعلام کرد که اجرای پویش «به روستا برمی گردیم» بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام باعث بازگشت بیش از 6 هزار خانواده به روستاها شده است.

- اگر به دلیل بیکاری از روستای خود مهاجرت کرده اید، این خبر را بخوانید مدیرعامل بنیاد برکت اعلام کرد که اجرای پویش به روستا برمی گردیم بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام باعث بازگشت بیش از 6 هزار خانواده به روستاها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ترکمانه افزود: از تیرماه سال جاری تاکنون و با اجرای پویش ملی به روستا برمی گردیم 6 هزار و 250 خانواده از شهرها به روستاهای خود بازگشته و مشغول کار و زندگی شده اند.

وی افزود: بنیاد برکت با راه اندازی 6 هزار و 250 طرح اشتغال زایی اجتماع محور در قالب پویش ملی به روستا برمی گردیم مهاجرت معکوس را رقم زده و باعث بازگشت این تعداد خانواده به روستاهای خود شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت حجم کل سرمایه گذاری برای راه اندازی این تعداد طرح را 6 هزار و 785 میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: بهره برداری از این 6 هزار و 250 طرح اشتغال زایی ایجاد فرصت های کسب و کار برای 19 هزار نفر را به شکل مستقیم و غیرمستقیم در روستاهای محروم سراسر کشور به دنبال داشته است.

مدیرعامل بنیاد برکت پیش بینی کرد که تا پایان سال جاری 6 هزار و 500 خانواده در قالب پویش به روستا برمی گردیم به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر به دلیل «بیکاری» از روستای خود مهاجرت کرده اید، این خبر را بخوانید

اگر به دلیل «بیکاری» از روستای خود مهاجرت کرده اید، این خبر را بخوانید