مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-22سياسي

ائمه جمعه با نقد مناسب راهنمای مسئولان باشند


ائمه جمعه با نقد مناسب در امور راهنمای مسئولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اجلاسیه ائمه جمعه استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و حجت الاسلام رضوان نسب نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

در این جلسه به مسئولیت ها و وظایف ائمه جمعه و همچنین مسائل مبتلابه استان  پرداخته و گفت وگو شد.

در این  نشست که هر ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با ائمه جمعه سراسر استان برگزار می شود حجت الاسلام  عبادی زاده اظهار داشت: هدف از تشکیل این گونه جلسات،علاوه بر پالایش و بررسی مشکلات استان هرمزگان، انعکاس و مطالبه گری از مسئولین اجرایی استانی و کشوری است.

  وی افزود: نهاد های فعال در استان هرمزگان برای رفع مشکلات موجود مردم باید تمام ظرفیت خود را به کار ببندند و برای رفع موانع کمر همت به کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: روحانیون و ائمه جمعه باید در مسائل مربوطه به مسئولین مشورت داده و بر اساس قوانین دین نقش ایفا کند؛ نقد کردن باید به گونه ای باشد که به افراد کمک کند.

حجت الاسلام و عبادی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به سرمایه های ملی که در استان هرمزگان وجود دارد رتبه اول فقر و بیکاری جایگاه خوبی برای این استان نیست، در مسائل و مشکلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه با نقد مناسب راهنمای مسئولان باشند

ائمه جمعه با نقد مناسب راهنمای مسئولان باشند