مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-22سياسي

تور شهری با 50 دستگاه موتورسیکلت برگزار شد


کانون جهانگردی و اتومبیل رانی در آستانه فرارسیدن گرامی داشت مقام زن و مادر، اولین تور شهری موتورسواری خود را با 50 دستگاه موتورسیکلت پس از یک سال در شهر تهران برگزار کرد.

- به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، این رویداد روز جمعه یکم بهمن 1400 با بیش از 50 دستگاه موتورسیکلت شهری زیر 250 سی سی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

مجموعه فرهنگی تجاری غرب تهران نقطه شروع تور بود و شرکت کنندگان پس از پشت سر گذاشتن اتوبان های اصلی شهر تهران در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به این تور شهری پایان دادند.

گرامی داشت سال روز میلاد فرخنده دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، توسعه فعالیت های اتومبیل رانی و موتورسواری در کشور، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترغیب جوانان به استفاده از تجهیزات ایمنی به ویژه کلاه ایمنی از مهمترین اهداف برگزاری این تور شهری بود.

حضور مستمر خودرو امداد خودرو کانون جهان گردی و اتومبیل رانی به منظور رفع هرگونه مشکلات فنی احتمالی، حرکت منظم موتورسواران، رعایت سرعت مجاز و عدم انجام حرکت های نمایشی از جمله ویژگی های این تور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور شهری با 50 دستگاه موتورسیکلت برگزار شد

تور شهری با 50 دستگاه موتورسیکلت برگزار شد