مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-22سياسي

همایش ملی ایران و همسایگان 4 بهمن برگزار می شود


سید حمزه صفوی از برگزاری همایش ملی ایران و همسایگان با سخنرانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، سرلشکر صفوی و وزرای امور خارجه و اقتصاد خبر داد.

- سید حمزه صفوی از برگزاری همایش ملی ایران و همسایگان با سخنرانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، سرلشکر صفوی و وزرای امور خارجه و اقتصاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حمزه صفوی مدیرعامل مرکز آینده پژوهی جهان اسلام و دبیر کمیته اجرایی همایش ملی ایران و همسایگان گفت: از دو سال قبل یک دغدغه مشترک بین مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و مرکز آینده پژوهی جهان اسلام وجود داشته است، مبنی بر اینکه ما نیاز داریم به یک چارچوب مشخص و یک نظام حکمرانی به نام سیاست همسایگی بپردازیم.

وی با اشاره به جلسات و برنامه های علمی مشترک میان دو مرکز اظهار کرد: پس از برگزاری حدود 45 نشست علمی و بیش از 25 مصاحبه علمی با نخبگان، در گام بعدی بحث همایش ملی ایران و همسایگان مطرح شد و تا امروز حدود 2 سال است که با دادن فراخوان و دعوت از دانشگاه های مطرح کشور و اندیشکده هایی که روی این موضوع کار کردند، همایش را پیش بردیم و این همایش به همت مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و مرکز آینده پژوهی جهان اسلام 4 بهمن برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی ایران و همسایگان 4 بهمن برگزار می شود

همایش ملی ایران و همسایگان 4 بهمن برگزار می شود