مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-22سياسي

توسعه مناطق محروم نیازمند تخصیص بودجه مشخص است


رییس کمیته تخصصی مناطق محروم کمیسیون تلفیق بودجه 1401 در مجلس با تاکید بر ضرورت هم افزایی برای توسعه مناطق محروم درراستای دستیابی به توسعه متوازن گفت: - ، علی موسوی روز شنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تلاش کمیته تخصصی مناطق محروم در بررسی بودجه 1401 تخصیص بودجه های مناسب برای محرومیت زدایی از مناطق محروم است، افزود: بر همین اساس تلاش داریم تا ردیف مربوط به محرومیت زدایی در بودجه سال آینده نیز قرار دهیم.

وی ادامه داد: تلاش داریم در زمان بررسی بودجه سال آینده تصویب احکامی برای حمایت و توسعه مناطق محروم اجرایی شود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کوشش می کنند تا از محل انتشار اوراق یا تخصیص منابعی به دنبال آبرسانی، گازرسانی، راهسازی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و محروم باشند.

موسوی اظهار داشت: نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه با تخصیص 5.

5 میلیارد یورو از محل تهاتر نفت در تبصره 1 برای نیروهای مسلح و حمایت از مناطق محروم با ایجاد بنادر، راه سازی، آبرسانی موافقت کردند، ضمن اینکه در خانه ملت 2 هزار میلیارد تومان از محل انتشار اوراق برای آبرسانی، گازرسانی و راه سازی روستایی در مناطق محروم تخصیص یافت.

وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که ما در حال بررسی آن در نشست های کمیته با مسئولان دولتی هستیم، آن است که دولت در بودجه، ردیف ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مناطق محروم نیازمند تخصیص بودجه مشخص است

توسعه مناطق محروم نیازمند تخصیص بودجه مشخص است