مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-22فرهنگي

بازگشایی فرهنگ سراها، بازیابی هنرمندان است


مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان گفت: بازگشایی فرهنگسراها و شروع فعالیت های فرهنگی و هنری، تاثیر به سزایی در روح خود هنر و هنرمندان دارد.

- فرید احدیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازگشایی فرهنگسراها در استان، اظهار کرد: با کمرنگ شدن شیوع ویروس کرونا، فرهنگسراها بازگشایی شدند و فعالیت های فرهنگی و هنری به فرهنگسراها بازگشت که این بازگشایی در روح خود هنر و هنرمندان تاثیر به سزایی دارد؛ چراکه شور و نشاط اجتماعی توسط هنرمندان دوباره به جامعه باز خواهد گشت.

وی افزود: اولین کمک بازگشایی فرهنگسراها در حقیقت بازیابی هنرمندان پس از بیست ماه تعطیلی و خانه نشینی است که با تجمیع هنرمندان، کلاس های آموزشی، کارگاه های خلق اثر، ورک شاپ ها تشکیل و هنرمندان را به سمت تولید آثار سوق می دهد.

این مسئول با بیان اینکه از دو سال گذشته یعنی روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا همه فعالیت های هنرمندان چه گروهی و چه انفرادی به صورت میدانی برچیده شد و اکثر هنرمندان را خانه نشین کرد و این آسیب بزرگی به لحاظ مادی و معنوی بر پیکره هنر بود، تصریح کرد: عمده ترین مشکل هنرمندان در این روزها همانند سایر اقشار مختلف جامعه بحث مسائل اقتصادی و معیشت است؛ چراکه اوضاع کنونی اقتصادی و رشد بی رویه قیمت ها کمر بسیاری از مردم و هنرمندان را خمیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی فرهنگ سراها، بازیابی هنرمندان است

بازگشایی فرهنگ سراها، بازیابی هنرمندان است