مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-22فرهنگي

ضرورت استفاده از کارشناسان بین المللی در مستند احقاق


رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز از ضرورت استفاده از کارشناسان بین المللی در مستند احقاق که ابعاد حقوقی و کیفری شهادت سردار قاسم سلیمانی را بررسی می کند تاکید کرد.

- ابراهیم عباسی در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، ضمن تبریک راهیابی مستند احقاق به جشنواره فیلم عمار به تهیه کنندگی نهاد رهبری دانشگاه شیراز و کارگردانی صدرالدین اسدی در بخش مستند حافظه ملی از جشنواره عمار گفت: این فیلم ظرافت های هنری خوبی داشت و جلوه های جالب فیلم، بیننده را تا پایان با خود همراه می کرد.

وی افزود: این مستند همچنین موارد حقوقی و سیاسی ایران را از 28 مرداد تا به امروز را با تاکید بر انقلاب اسلامی بررسی کرده و مشکلاتی که آمریکایی ها در مجامع بین المللی از ابتدای پیروزی انقلاب تا اکنون برای ایران ایجاد کرده اند را پیگیری کرده بود.

  عباسی با اشاره به اینکه پیگیری های حقوقی ایالات متحده در مجامع رسمی برای ایران فایده نداشته است، تاکید کرد: این در حالی است که ایران در این مورد حق و حقوق دارد و برای اقناع افکار عمومی جهان در برابر ایالات متحده مهم است.

رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز در ادامه اذعان داست: به طور کلی بحث حقوقی خوبی در این مستند صورت گرفته بود اما باید تقویت شود و برای تقویت چند پیشنهاد به کارگردان و تیم تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از کارشناسان بین المللی در مستند احقاق

ضرورت استفاده از کارشناسان بین المللی در مستند احقاق