مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-22فرهنگي

آخرین خبرها از اکران آثار جشنواره فجر در اصفهان


سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان آخرین وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر اصفهان را شرح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: برای آغاز اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در اصفهان تاریخ دقیقی را نمی شود اعلام کرد و در محله توافق با دبیرخانه جشنواره در تهران هستیم.

وی ادامه داد: چهار سرور به تهران اعلام شده و امیدوار به موافقت تهران با تمامی این سرورها هستیم.

شرایط برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز در روزهای آتی نهایی خواهد شد و احتمالاً در سال جاری نیز سالنی ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه خواهیم داشت.

دهقانی درباره بخش جنبی جشنواره که شامل اکران آثار فیلم سازان اصفهانی می شود توضیح داد: بخش جنبی جشنواره ویژه فیلم سازان اصفهانی است و این بخش پس از یک سال وقفه به جشنواره بازگشته است.

فیلم سازان اصفهانی که در دو سال اخیر آثار خود را ساخته و پروانه نمایش و ساخت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و یا صدا و سیما مرکز اصفهان داشته باشند، می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: برخی از این آثار با انتخاب شورای پروانه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان انتخاب و در یکی از سال های جشنواره در اصفهان به نمایش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از اکران آثار جشنواره فجر در اصفهان

آخرین خبرها از اکران آثار جشنواره فجر در اصفهان