مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-22سياسي

قاچاق سوخت مشکل معیشت مردم را حل نمی کند/شناسایی سرشبکه های قاچاق سوخت در میناب


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: در راستای تدابیر رییس کل دادگستری استان هرمزگان و به منظور حفظ سلامت و جان مردم و امنیت جاده ها و جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان تشکیل و با قاچاقچیان .

- ایسنا/هرمزگان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: در راستای تدابیر رییس کل دادگستری استان هرمزگان و به منظور حفظ سلامت و جان مردم و امنیت جاده ها و جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت در این شهرستان تشکیل و با قاچاقچیان سوخت به صورت جدی و همه جانبه برخورد می شود.

ابراهیم طاهری صبح امروز (دوم بهمن ماه) در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران، افزود: پدیده قاچاق سوخت نه تنها مشکل معیشت مردم را حل نمی کند بلکه باعث سوختن جان مردم و سرمایه های ملی کشور می شود.

طاهری عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی سرباندها و سرشبکه های قاچاق سوخت در این شهرستان شناسایی و پرونده تشکیل شده و در حال رسیدگی است و این متهمین علاوه بر قاچاق سازمان یافته سوخت به اتهام پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی هم تحت تعقیب خواهند بود.

ابراهیم طاهری اظهار کرد: در این راستا کلیه خودروها و شناورهای سبک و سنگین که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند، توقیف و به نفع دولت ضبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت مشکل معیشت مردم را حل نمی کند/شناسایی سرشبکه های قاچاق سوخت در میناب

قاچاق سوخت مشکل معیشت مردم را حل نمی کند/شناسایی سرشبکه های قاچاق سوخت در میناب