مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-21سياسي

پیوستگی توسعه اقتصادی منطقه مرزی بیله سوار مورد توجه مسئولان باشد


پتانسیل مناطق مرزی شهرستان مرزی در بحث اقتصادی غیرقابل کتمان بوده و برای پیوستگی توسعه اقتصادی باید استاندار اردبیل توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشد که این امر خود به تنهایی بزرگترین پیروزی معنوی و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با یادآوری این امر که روسیه بزرگترین هم پیمان جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و … است که می تواند در آینده نزدیک تأثیر بسیار مهمی در آینده کشور داشته باشد.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه به تلاش ها و توطئه های رسانه ای دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در راستای جنگ شناختی و ادراکی اشاره کرد و گفت: دشمن در صدد وارونه و بی ثمر نشان دادن سفر آیت الله رییسی و نیز سفر اخیر وزیر محترم امور خارجه کشورمان به چین است و این خود نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در کنترل ایران قوی است.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به مانور دریایی اخیر سه کشور دوست و هم پیمان چین، روسیه و ایران؛ این مانور نظامی دریایی را بسیار قوی و روشن برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

حجت الاسلام عزیزی در ادامه از تلاش های شبانه روزی استاندار، نماینده منطقه، فرماندار، مدیرکل تأمین اجتماعی استان و ریاست تأمین اجتماعی، مدیرکل جهاد کشاورزی استان و ریاست اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستگی توسعه اقتصادی منطقه مرزی بیله سوار مورد توجه مسئولان باشد

پیوستگی توسعه اقتصادی منطقه مرزی بیله سوار مورد توجه مسئولان باشد