مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-21فرهنگي

ساخت سالن ورزشی و استودیو فیلم در ایستگاه فضایی بین المللی


یک شرکت بریتانیایی اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تا سال 2024 یک استودیو فیلم و سالن ورزشی را به ایستگاه فضایی بین المللی متصل کند.

- یک شرکت بریتانیایی اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تا سال 2024 یک استودیو فیلم و سالن ورزشی را به ایستگاه فضایی بین المللی متصل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر یک شرکت انگلیسی به وعده ای که داده است عمل کند، ایستگاه فضایی بین المللی می تواند تا اواسط این دهه یک استودیوی اختصاصی فیلم و سالن ورزشی داشته باشد.

شرکت Space Entertainment Enterprise یا به اختصار(SEE) مستقر در لندن، اخیرا فاش کرده قصد دارد یک ماژول که امکان پخش فیلم، ورزش و سرگرمی در آن وجود دارد، تا سال 2024 در ایستگاه فضایی بین المللی ایجاد کند.

در این ماژول که SEE-1 نام دارد، امکان پخش فیلم، موسیقی و رویدادهای ورزشی وجود دارد و همچنین هنرمندان، تولیدکنندگان و خلاقانی که می خواهند در مدار نزدیک زمین و محیط ریز گرانش تولید محتوا کنند، می توانند در آنجا حضور یابند.

این تسهیلات امکان توسعه، تولید، ضبط، پخش همگانی و پخش زنده محتوا را فراهم خواهد کرد.

شرکت هوافضای آمریکایی آکسیوم اسپیس (Axiom Space) که در ژانویه 2020 تاییدیه ناسا را برای ساخت یک بخش تجاری از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به دست آورد، ساخت SEE-1 را بر عهده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سالن ورزشی و استودیو فیلم در ایستگاه فضایی بین المللی

ساخت سالن ورزشی و استودیو فیلم در ایستگاه فضایی بین المللی