مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-21اجتماعي

وزش طوفان لحظه ای باسرعت 90کیلومتر دراصفهان/هوا 8درجه سردتر میشود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش طوفان لحظه ای بین 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت در شرق و شمال استان اصفهان پیش بینی شده است.

- با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی از استان شاهد افزایش باد شدید در بسیاری از مناطق به ویژه در مناطق شرق وشمال شرق استان اصفهان هستیم، اظهار داشت: امروز سرعت وزش باد در این مناطق بین 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: این طوفان همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید در جاده ها به ویژه مناطق خوروبیابانک، چوپانان و جندق است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به کاهش 6 تا هشت درجه ای دما در سطح استان تا روز شنبه گفت: کولاک، برف و یخ زدگی جاده ها در محورهای غرب و جنوب استان نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هشدار مدیریت بحران درعدم انجام سفرهای غیر ضرور، رعایت اصول ایمنی تردد در جاده های شرق و شمال به لحاظ طوفان و گرد و غبار و در محورهای غرب و جنوب است، افزود: از این رو لازم است رانندگان زنجیر چرخ واقلام زمستانی را همراه داشته باشند.

شیشه فروش گفت: استحکام بخشی سازه های موقت و داربست ها، حفاظت گلخانه ها و تأسیسات کشاورزی و لوله های آبرسانی در برابر وزش باد و یخ زدگی و عدم صعود به ارتفاعات نیز از دیگر توصیه ها به شهروندان با توجه به وضعیت جوی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش طوفان لحظه ای باسرعت 90کیلومتر دراصفهان/هوا 8درجه سردتر میشود

وزش طوفان لحظه ای باسرعت 90کیلومتر دراصفهان/هوا 8درجه سردتر میشود