مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:322022-01-20حوادث

بازدید استاندار زنجان از مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات هلال احمر


استاندار زنجان در بازدید از مجتمع امدادی و مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، در جریان میزان آمادگی این مجموعه امدادرسان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در پی بارش سنگین برف، ضمن بازدید سرزده از مجتمع امدادی هلال احمر و بررسی اقدامات تیم های امداد رسانی این جمعیت، در جریان میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی به هموطنان در جاده های استان قرار گرفت.

استاندار زنجان در این بازدید از خدمات و تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در امدادرسانی به در راه ماندگان و حادثه دیدگان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان زنجان در 14 پایگاه و هشت پست امداد و نجات در حال آماده باش کامل قرار دارند و در زمان حاضر تیم های عملیاتی مجهز به تجهیزات زمستانی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان زنجان شبانه روزی حضور دارند که در صورت نیاز خدمات امدادی ارائه می دهند.

همچنین، برای  اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده های استان زنجان در مساجد و مکان های از قبل پیش بینی شده با هماهنگی مدیریت بحران و فرمانداران استان انجام شده و روزانه 55 نفر پرسنل هلال احمر و 120 امدادگر و نجاتگر در پایگاه های و پست های امداد و نجات شبانه روزی آماده پاسخگویی به حواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار زنجان از مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات هلال احمر

بازدید استاندار زنجان از مرکز کنترل و هماهنگی امداد و نجات هلال احمر