مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:272022-01-20سياسي

مسؤولان بدهکار مردم هستند/ لزوم جهاد تبیینی در فضای مجازی برای دفاع از انقلاب


جنگ امروز ما در فضای مجازی است و جهاد تبیینی در این فضا برای دفاع از انقلاب واجب است و این فضا سازی در دهه فجر باید بارونق و نمایان تر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر ورامین با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس شورای اسلامی و جامعه روحانیت واساتید در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین تشکیل جلسه داد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در این جلسه با ذکر این نکته که امام راحل فرمودند؛ عید حقیقی ملت ایران در دهه فجر بوقوع پیوست، اظهار کرد: روحانیت پیشگام انقلاب اسلامی بوده است و نظام اسلامی با پرچمداری روحانیت به پیروزی رسید و معمولا قوت و ضعف انقلاب اسلامی به پای روحانیت نوشته می شود.

وی گفت: روحانیت با ادراک بالایی که در تحلیل مسائل دارد، باید واقعیت ها را احصا کند و به مردم جهت قضاوت و تصمیم گیری انتقال دهد.

امام جمعه موقت ورامین شرایط فعلی جامعه را رو به بهبودی خواند و در این رابطه بیان کرد: خدا را شکر در این دولت رییس جمهور که از جنس روحانیت است در کف میدان است و این نشان دهنده مثبتی از عملکرد روحانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان بدهکار مردم هستند/ لزوم جهاد تبیینی در فضای مجازی برای دفاع از انقلاب

مسؤولان بدهکار مردم هستند/ لزوم جهاد تبیینی در فضای مجازی برای دفاع از انقلاب