مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:302022-01-20سياسي

تهیه 15 سند و 100 طرح بزرگ تحولی و راهبردی حوزه های علمیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله علیرضا اعرافی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری حوزه های علمیه مازندران با اشاره به اینکه مسائل و مصوبات سفر باید دسته بندی و تقسیم شود، - مدیر حوزه های علمیه کشور از تهیه 15 سند و 100 طرح بزرگ تحولی و راهبردی برنامه پنجساله برای تعالی و توسعه حوزه های علمیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله علیرضا اعرافی صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری حوزه های علمیه مازندران با اشاره به اینکه مسائل و مصوبات سفر باید دسته بندی و تقسیم شود، گفت: در بخش قائم مقام استان ها کل کشور به سه بخش تقسیم شده و هر بخشی دارای یک منطقه است و مصوبات سفر توسط آن پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم شورای حوزه علمیه دارای جلسات منظمی باشد، افزود: از اعضای شورا تقاضا داریم با مدارس، اساتید و مدیران در حوزه ها ارتباط مستمر داشته باشند.

وی با تقدیر از ائمه جمعه و نمایندگان، ولی فقیه اظهار داشت: امروز برای اولین بار حوزه از اسناد راهبردی و کلان در قالب 15 سند راهبردی، برنامه پنجساله و 100 طرح بزرگ تحولی برخوردار است.

آیت الله اعرافی یادآور شد: مجموعه این طرح ها و برنامه های کلان حوزه در شورای حوزه برای مسئولان و مدیران توضیح داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 15 سند و 100 طرح بزرگ تحولی و راهبردی حوزه های علمیه

تهیه 15 سند و 100 طرح بزرگ تحولی و راهبردی حوزه های علمیه