مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:352022-01-20سياسي

استاندار یزد: هیأت های اندیشه ورز در بازنگری سندآمایش استان مشارکت کنند


استاندار یزد راه اندازی مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت را در ساختار مدیریت استان را از جمله اقدامات در دستور کار دانست و گفت: سند آمایش استان در حال بازنگری است و هیأت های اندیشه ورز باید در این خصوص نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی شامگاه دیروز در نشست هیأت های اندیشه ورز سازمان بسیج استان با اشاره به اهمیت فعالیت اندیشکده ها و هیئات اندیشه ورز برای بهره گیری بهتر و بیشتر از ظرفیت های موجود، اظهار کرد: با توجه به این که تنها راه توسعه پایدار استفاده از ظرفیت های داخلی است هیأت های اندیشه ورز نقش مهمی در این خصوص ایفا می کنند.

وی با بیان این که دولت سیزدهم در فضا و شرایطی خاص مسئولیت اجرایی کشور را به عهده گرفته است، افزود: بحران شیوع کرونا و لزوم فراگیری واکسیناسیون، تنش های آبی، شرایط تورم و معضلات شدید اقتصادی از جمله دغدغه های دولت است که عزم کاری شدید و بدون وقفه ای را از ابتدای شروع بکار دولت مردمی طلب کرده و تمام عناصر اجرایی و نظارتی هم با اعتقاد به مدیریت جهادی بدون در نظر گرفتن روز و شب، تعطیلی و غیرتعطیلی عزم خود را برای ساماندهی امور بکار گرفته اند.

استاندار یزد تاب آوری آبی استان از 24 ساعت به 10 روز را از جمله دستاوردهای بدست آمده طی 100 روز گذشته از مدیریت جدید استان دانست و گفت: از ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: هیأت های اندیشه ورز در بازنگری سندآمایش استان مشارکت کنند

استاندار یزد: هیأت های اندیشه ورز در بازنگری سندآمایش استان مشارکت کنند