مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:402022-01-19سياسي

زیرساخت های لازم برای روستاهای مرزی خراسان جنوبی را فراهم می کنیم


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: یکی از اولویت های اصلی ستاد در خراسان جنوبی فراهم کردن زیر ساخت های لازم در روستاهای مرزی این استان است.

- علی عسگری بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه امضای سه تفاهم نامه بین استانداری و ستاد اجرای فرمان امام (ره) اظهار کرد: تعهد تکمیل زنجیره شتر در استان را داده ایم و آماده مشارکت برای ایجاد سردخانه در این خصوص هستیم و تلاش می کنیم تا ظرفیت استان را در حوزه پرورش دام دو برابر کنیم.

به گفته وی در هر موردی که تفاهم نامه های قبلی اجرایی شده است ستاد این آمادگی را دارد تا تفاهم نامه های جدیدی در این باره با دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی منعقد کند.

وی ادامه داد: به هر دختری که سه سال از عقدش گذشته و به دلیل مشکل تهیه جهیزیه نتوانسته است ازدواج کند جهیزیه می دهیم.

وی از آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای استقرار بیمارستان سیار 120 تختخوابی ستاد در استان برای درمان بیماران با بهره گیری از نیروهای جهادی خبر داد.

عسگری با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دو وظیفه اصلی محرومیت زدایی و توانمند سازی و کمک به حل چالش های نظام را بر عهده دارد، تصریح کرد: خراسان جنوبی برای سرمایه گذاری ستاد از جذابیت های لازم برخوردار است و برای ایجاد کشتارگاه در درمیان آماده مشارکت برای سرمایه گذاری 50 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای روستاهای مرزی خراسان جنوبی را فراهم می کنیم

زیرساخت های لازم برای روستاهای مرزی خراسان جنوبی را فراهم می کنیم