مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 16:052022-01-19سياسي

تمام توان خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه به کار می گیریم


ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیر مترقبه از تمام توان و امکانات تغذیه ای و درمانی خود برای کمک به آسیب دیدگان استفاده می کند.

- امیر سرتیپ شرفی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوادث غیر مترقبه از تمام توان و امکانات تغذیه ای و درمانی خود برای کمک به آسیب دیدگان استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمرین ستاد بحران این نیرو گفت: ستاد بحران نیروی زمینی ارتش همیشه باید آمادگی مقابله با حوادث و اتفاقات غیرمترقبه طبیعی را در سطح تهران و شهرستان هایی که یگان نظامی دارد، داشته باشد.

ما در راستای ایجاد آمادگی برای هرگونه حوادث، این تمرین را برگزار کرده ایم.

وی با تاکید بر این که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند تصریح کرد: ما سه اولویت را هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه در نظر داریم که شامل برقراری ارتباطات رادیویی، بی سیم و باسیم بین یگان های مرکز کنترل فرماندهی و محل حوادث، امدادرسانی و اسکان خانواده ها است به صورتی که بتوان مردم حادثه دیده را در محل های امن اسکان داد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با بیان این که ارتش در زلزله سرپل ذهاب از مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نمره قبولی دریافت کرد، اظهار داشت: ما در هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توان خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه به کار می گیریم

تمام توان خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه به کار می گیریم