مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 15:552022-01-19سياسي

راشا تودی: پوتین و رییسی در مسکو مشارکت راهبردی دو کشور را تحکیم خواهند کرد


شبکه روسی به نقل از کارشناسان این کشور گزارش داد پوتین و رییسی در جریان مذاکرات مسکو، علاوه بر رایزنی ها درباره مسائل مختلف، مشارکت راهبردی دو کشور را تحکیم خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی شبکه خبری راشا تودی در گزارشی به بررسی محور رایزنی های امروز چهارشنبه 19 ژانویه آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین همتای روسش که قرار است در مسکو میزبان وی باشد، پرداخت.

  سرویس مطبوعاتی کرملین دیروز در بیانیه ای اعلام کرد قرار است دو رییس جمهور در مورد طیف وسیعی از موضوعات همکاری دوجانبه از جمله اجرای پروژه های مشترک در حوزه تجاری و اقتصادی و همچنین موضوعات جاری بین المللی و منطقه ای گفت وگو کنند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده که در این نشست طرفین در مورد اجرای برجام نیز به گفت وگو خواهند پرداخت.

  در این گزارش به اظهارات سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره نتایج فعالیت های دیپلماتیک روسیه در سال 2021 اشاره شده که سفر رییسی به مسکو را بسیار مهم ارزیابی کرده بود.

وی در این خصوص گفت: لازم است فهرستی از کل دستورکار خود را با در نظر گرفتن تغییرات در دولت ایران تهیه کنیم تا تداوم (همکاری) و زمینه های آن را تضمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راشا تودی: پوتین و رییسی در مسکو مشارکت راهبردی دو کشور را تحکیم خواهند کرد

راشا تودی: پوتین و رییسی در مسکو مشارکت راهبردی دو کشور را تحکیم خواهند کرد