مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 13:502022-01-19سياسي

نظام آموزشی براساس آموزش های فنی و حرفه ای بنا نهاده شود


نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: نظام آموزشی ما بایستی براساس آموزش های فنی و حرفه ای بنا نهاده شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: نظام آموزشی ما بایستی براساس آموزش های فنی و حرفه ای بنا نهاده شود.

حجت الاسلام مبلغی در حاشیه بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت ضمن تقدیر از آموزش های مهارتی ارائه شده تاکنون، بیان کرد: معضل اصلی امروز جامعه ما بیکاری است و برای حل این مشکل بایستی نظام آموزشی براساس آموزش های فنی و حرفه ای و در نتیجه افزایش مهارت جویندگان کار پایه ریزی شود.

وی در ادامه گفت: جوانان جویای کار جهت ایجاد اشتغال مولد و هدف دار بایستی ابتدا در یک حرفه ماهر شوند و در ادامه بتوانند با دریافت تسهیلات کم بهره وارد بازار کسب وکار شوند و این مهم از طریق ارائه آموزش های مهارتی علمی و عملی با محوریت ایجاد فرصت های شغلی امکان پذیر خواهد بود.

مبلغی، جایگاه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان در ترویج مهارت آموزی در سطح استان بسیار مهم دانست و افزود: متأسفانه تاکنون این اداره کل مورد کم توجهی قرار گرفته،درصورتی که بخواهیم در جهت کاهش بیکاری در سطح جامعه گام برداریم بایستی در گام نخست اعتبارات آموزش های فنی و حرفه ای افزایش یابد تا بتوان ضمن تجهیز و به روزرسانی امکانات مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی براساس آموزش های فنی و حرفه ای بنا نهاده شود

نظام آموزشی براساس آموزش های فنی و حرفه ای بنا نهاده شود