مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:402022-01-19اجتماعي

پیش بینی دمای منفی برای استان بوشهر/ خلیج فارس طوفانی می شود


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال رسیدن دمای هوای استان به صفر و یا کمتر خبر داد و گفت: به سبب وزش باد بسیار شدید خلیج فارس کاملاً مواج و طوفانی است.

- اظهار داشت: بررسی و تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از اواخر روز پنجشنبه روند کاهش دما در استان بوشهر شدت می گیرد.

وی افزود: پیش بینی می شود که از پنجشنبه شب تا اوایل روز یکشنبه ضمن وزش باد سرد نسبتاً شدید در برخی ساعات، دمای هوا در برخی نقاط نیمه شرقی استان و نقاط غیر ساحلی به شدت کاهش و به آستانه صفر درجه سلسیوس برسد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این مدت دمای سطح خاک نیز صفر درجه سلسیوس و کمتر از آن (منفی) پیش بینی می شود.

وی از سرمازدگی و یخ زدگی و خسارت به محصولات کشاورزی و افزایش مصرف حامل های انرژی خبر داد و بیان کرد: مناطق شرقی و مناطق غیر ساحلی استان بوشهر بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند.

شکوهی پور ادامه داد: توصیه می شود که تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از سرمازدگی و یخ زدگی در محصولات کشاورزی اندیشیده شود.

وی با تاکید بر لزوم کنترل دما، رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها تصریح کرد: تمهیدات لازم برای صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی با توجه به سرمای شبانه به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی دمای منفی برای استان بوشهر/ خلیج فارس طوفانی می شود

پیش بینی دمای منفی برای استان بوشهر/ خلیج فارس طوفانی می شود