مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:552022-01-19بين الملل

دانمارک به ماموریت ضد روسی دریایی ناتو پیوست


وزارت دفاع دانمارک اعلام کرد که ناوچه «اچ دی ام اس پیتر ویلموس» این کشور به ماموریت ناتو برای رصد اقدامات روسیه در دریای بالتیک ملحق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تقابل غرب و روسیه بر سر موضوعاتی از قبیل اوکراین ادامه دارد، دانمارک از الحاق یک ناوچه این کشور به ماموریت ناتو در دریای بالتیک خبر داد.

مقام های دانمارک اعلام کردند، ناوچه اچ دی ام اس پیتر ویلموس این کشور برای رصد اقدامات و بازدارندگی در برابر روسیه در دریای بالتیک به ماموریت ناتو ملحق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، ناوچه اچ دی ام اس پیتر ویلموس که دارای 160 خدمه است در راستای کمک دانمارک به ناتو به ماموریت این ائتلاف نظامی غربی در دریای بالتیک اضافه می شود.

دانمارک علاوه بر این ناوچه در نظر دارد چهار فروند جنگنده اف-16 و 70 نظامی خود را هم به ماموریت ناتو در دریای بالتیک ملحق کند.

ترین برامسن وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که تصمیم دانمارک به دنبال درخواست ناتو برای تقویت کمک کشورهای عضو از ماموریت این ائتلاف نظامی در دریای بالتیک گرفته شده است.

رادیو دانمارک درباره تصمیم دانمارک برای اعزام ناوچه و تجهیزات و نظامیان خود به ماموریت ناتو در دریای بالتیک گزارشی منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانمارک به ماموریت ضد روسی دریایی ناتو پیوست

دانمارک به ماموریت ضد روسی دریایی ناتو پیوست