مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:302022-01-19سياسي

مرثیه ای بنام قاسم آباد


با شعارهای قشنگی مثل تحقق عدالت اجتماعی ، خط بطلان بر ساخت و سازهای غیرمجاز ، کاهش مشکلات فرهنگی و اقتصادی و ده ها حرف و حدیث دیگر، - ایسنا/همدان با شعارهای قشنگی مثل "تحقق عدالت اجتماعی"، خط بطلان بر ساخت و سازهای غیرمجاز"، کاهش مشکلات فرهنگی و اقتصادی" و ده ها حرف و حدیث دیگر، سرانجام شهری شدند.

مردم روستا مخالف بودند و می گفتند شهری شدن همانا و سرخورده شدن همانا، شهری شدن همانا و به حاشیه رفتن همانا، شهری شدن همانا و کارگری و دستفروشی همانا، شهری شدن همانا و.

یادم می آید در بازد نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام از روستا، یکی از اهالی گریه می کرد و می گفت "شهری مان نکنید زندگی مان نابود می شود".

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خلاصه اینکه گوش شنوایی نبود و پس از کش و قوس های فراوان، شهری شدند.

قاسم آباد یکی از سه روستایی بود که طرح الحاقش به شهر در تیرماه سال 98 توسط هیئت وزیران به تصویب رسید و اجرای آن به دلیل مخالفت های فراوان شورای شهر همدان به تعویق افتاد اما در نهایت در سال 99 با 9 رای موافق، یک رای مخالف و یک رای ممتنع اعضای شورا به تصویب رسید.

همان وقت هایی که بحث الحاق شدن و نشدن روستاها داغ بود، موافقان می گفتند قاسم آباد در حریم شهر است و باید قوانین شهری در آن ساری و جاری شود، همچنین اگر الحاق صورت نگیرد ده ها خانه غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه ای بنام قاسم آباد

مرثیه ای بنام قاسم آباد