مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:302022-01-19اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید بارش پراکنده باران و برف در خراسان جنوبی


رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از پنج شنبه شب تا جمعه وزش باد شدید تا بسیار شدید و بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود - ایسنا/خراسان جنوبی رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از پنج شنبه شب تا جمعه وزش باد شدید تا بسیار شدید و بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می شود جواد نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز و فردا پدیده های جوی یکنواخت و سرما و یخبندان شبانه تداوم می یابد.

وی افزود: طی روزر جمعه تا شنبه هفته آینده 6 تا 8 درجه سانتی گراد کاش دما قابل پیش بینی است و بر سرما و بخبندان شبانه افزوده خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: در شبانه روز گذشته سردترین ایستگاه فروس با منفی 23 درجه و گرم ترین، دهسلم و حاجی آباد زیرکوه 18 درجه سانتی گراد بوده و در مرکز استان بین 1- و 12 بوده است.

نخعی اظهار کرد: بیشترین بارش گزارش شده از ایستگاه باران سنجی خنگ توابع بیرجند 19 میلی متر و سپس سربیشه با 13 میلی متر، سربیشه و روستای درمیان با 10 میلی متر، قهستان و دستگرد با 9 میلی متر، خلف زهان، آتشکده، چاهداشی و حسین آباد با 5 میلی متر، ماهمیران، نهبندان، قاین، مختاران، مود، اسفزار و کهنو 4 میلی متر، اسدیه و حیدرآباد نهبندان 3 میلی متر، گزیک، فتح آباد، فردوس، ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید بارش پراکنده باران و برف در خراسان جنوبی

پیش بینی وزش باد شدید بارش پراکنده باران و برف در خراسان جنوبی